گل تنها
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط (elone)$ |

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا نشسته ام تا شاید صدایم کنی صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی

 

عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی

 

 

خدایا نسیم نوازش کجاست ... کویرم ، سرآغاز بارش کجاست بیا تا به لبخند عادت کنیم ... به این راز پیوند عادت کنیم بیا ساده مثل چکاوک شویم ... بیا باز گردیم و کودک شویم

 

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا نشسته ام تا شاید صدایم کنی صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی

 

 



نظرات شما عزیزان:
رضا
ساعت10:29---19 آبان 1391
سلام خدمت نویسنده ممنون که به وبم رزدی و منو لینگ کردی منم لینگت کردم درضمن وبلاگت خیلی عالیهه قشنگ بود پاسخ:ممنون سرزدی

شیرین
ساعت11:15---18 آبان 1391
این مطلبت خیلی قشنگه گلم بازم از اینا بزار بلد نیستم واسه خودم وبلاگ باز کنم برا من باز کن مرسی گلم

آجری
ساعت13:46---17 آبان 1391
اومدمپاسخ:مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.